dimarts, 10 de gener del 2017

Projectes per a 2017

Vet aquí que l'any nou ha començat i cal fer projectes, resolucions, promeses... Quins projectes teniu per 2017? Els meus, ara us els presento.

1) Cosir un edredó de tipus quilt utilitzant pedaços de tela provençal amb motius vegetals. És un regal que vull fer a una amiga i ja tinc uns quants retalls que he anat recuperant al mercat d'Ais durant 2016.



2) Acabar el meu vestit provençal. Això inclou uns pantalons amb tancament amb davantal, una armilla i un gec. I si arribo a fer el mocador de coll i unes polaines seria fantàstic. De moment, tinc el teixit per als pantalons, que vaig comprar aquests Nadals.


3) Fer-me una armilla com aquella que vaig veure al museu de la moda de París i que va pertànyer a Napoleó.



4) Cosir-me una gorra amb visera. Per fer-la, vull utilitzar aquesta faldilla descartada per la meua companya. Hi ha tota la tela que em fa falta: el teixit exterior i el folre.



5) Aprendre a cosir a màquina. No necessàriament vol dir comprar-ne una, però cal tenir visió de futur.

6) I aprendre a fer punt de mitja. És una cosa que em va venir al cap l'altre dia a l'autocar camí de Barcelona. Passo tantes hores de viatge, camí de Barcelona o camí d'Ais. Hi ha sovint moments que em costa dormir i romanc despert durant un parell d'hores. Si pogués aprofitar aquest temps per fer alguna cosa útil... Ja he començat agafant un llibre a la biblioteca ;-)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada