diumenge, 30 d’abril del 2017

El meu regal de Sant Jordi 2017

A diferència de l'any passat, aquest any vaig tenir el meu llibre de Sant Jordi sense retards. El vaig trobar a La Casa del Llibre del Passeig de Gràcia, després d'examinar bé les ben fornides seccions de moda i confecció. No va ser fàcil. La secció de moda està en un passadís i no parava de passar gent pel costat. O sigui que vaig agafar els llibres que em semblaven més interessants i vaig asseure'm per terra en mig de l'ampli espai que havien deixat en el lloc on normalment es fan les presentacions de llibres. Vaig decidir-me per "Arreglos y modificaciones de prendas de vestir" de Teresa Gilewska.


El llibre ensenya com fer reparacions bàsiques a una peça de vestir (cosir botons, canviar cremalleres, cosir descosits...) i com fer-hi modificacions (escurçar o allargar faldilles, fer els baixos d'uns pantalons, ajustar jaquetes...). Sé que aquest és el tipus de coses que la meua companya em demanarà més a sovint. Com me l'havia de regalar ella el llibre, em semblava allò més apropiat. A més, del punt de vista de posar un negoci de costura, les reparacions i modificacions són més rentables que, per exemple, fer un vestit a mida (Gentleman Jim i Victoria Baylor en parlen en aquest vídeo). Són tasques que prenen poc de temps i que són relativament pagades. Així que em convé aprendre les tècniques necessàries prompte. Espero que aquest llibre m'ajudarà.

Jo us tindré al corrent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada