diumenge, 2 d’abril del 2017

Projectes per a 2017: a quin punt estic al final del 1er trimestre?

Vet aquí que ja han passat tres mesos des del començament de 2017. És hora de passar revista a l'avançament dels projectes previstos per a aquest any:
  1. Quilt: He comprat un altre retall de tela i 2 m de tela per a la part de baix de l'edredó. També tinc una imatge mental més precisa del dibuix que vull fer. M'hi poso en el pròxims dies.
  2. Vestit provençal: acabo de finalitzar el pantaló, amb davantal. Encara no he pogut redactar el post sobre el projecte, però us en deixo una foto.

  3. Armilla: tot està per a fer.
  4. Gorra: tampoc hi he avançat.
  5. Aprendre a cosir a màquina: pendent.
  6. Aprendre a fer punt de mitja: vaig agafar el llibre de la biblioteca amb tanta il·lusió... i el vaig tornar sense haver-lo ni tan sols obert! No he tingut temps.
En resum, he avançat bastant (fer el pantaló ha resultat ser una feinada), però encara em queda faena per a fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada