diumenge, 3 de maig del 2020

Projecte 11: Faldilla portafoli de llana

Avui us ensenyo una faldilla portafoli que vaig fer ja fa més d'un any, com a treball final del tema de faldilles a l'escola on aprenc patronatge i confecció.

Faldilla portafoli de llana.

Es tracta d'una faldilla feta amb teixit de llana bastant gruixut.  El teixit el vaig comprar a Ribes i Casals. No hi compro molta cosa, però de vegades s'hi troben coses interessants. És un teixit d'espiga de llana de dos colors, negre i cru, que estava en la taula de retalls en oferta davant del mostrador. Apostaria que es un teixit sense tints i de producció ecològica. Més que res perquè enmig del fil de llana hi havia encara brins d'herba!


Per tancar la faldilla hi vaig posar botons i gafets. Els botons, d'estil vintage, els vaig trobar en una brocanteria al carrer Astúries de Barcelona, al barri de Gràcia. Més d'una vegada vaig visitar aquella brocanteria, sense adonar-me que hi havia una secció de merceria. Fins que la meva curiositat em va portar a ficar el nas en aquell petit quartet (de no més de 1,5 X 1,5 m) ple de calaixos i calaixets amb botons, mocadors, cintes, i altres articles de merceria i fins i tot algun tipus de tela.


A l'interior, hi vaig posar un folre marró comprat també a Ribes i Casals. I noteu el detall en la foto següent, té decoracions en forma de maniquí.


Malauradament, com el teixit és tan gruixut, des que la vaig fer encara no ha fet prou fred per poder-la portar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada