dijous, 26 de maig del 2016

El meu regal de Sant Jordi

Sí! Ja ha arribat el meu regal de Sant Jordi! Raffaella m'acaba d'enviar la foto, es tracta del llibre The Complete Book of Sewing. I us preguntareu: ara, ara t'arriba el regal de Sant Jordi? Doncs sí, ve de l'altra banda de l'oceà.

El meu regal de Sant Jordi:
The Complete Book of Sewing.

Aquest any, tenia clar que per Sant Jordi volia un llibre de costura o de tall i confecció. Però va costar una mica trobar-lo. No en vaig veure cap d'interessant ni a les parades de la Rambla Catalunya (si n'hi havia era difícil de localitzar per l'alta densitat humana) ni a les llibreries per les que vam passar (Come In, Documenta i Jaimes). A la llibreria anglesa Come In, Raffaella em va fer un primer regal de Sant Jordi, el llibre A short history of nearly everything de Bill Bryson. Les seues paraules: "Tu ets exigent. I serà difícil que trobis el llibre que busques. O sigui que, de moment, et compro aquest llibre i m'asseguro que tens el teu regal."

Quina gentada a la Rambla Catalunya!

Per la tarda, va començar a ploure i ens vam refugiar al pub The Daily Telegraph. Ja no era qüestió d'intentar anar a llibreries més grans com La Casa del Llibre o la FNAC, on potser hauríem trobat el llibre just. Tothom hi estava anant per aixoplugar-se i no s'hi podria ni entrar. Ho vam deixar per un altre dia.

El dilluns següent, vam passar per la FNAC de l'Illa. I hi vaig trobar exactament allò que buscava en el llibre Manual completo de costura. Fullejant-lo, les explicacions em van semblar clares, amb imatges de bona qualitat. I cobria tant les tècniques de costura a mà com a màquina. Era perfecte. Excepte pel preu... Quan vaig veure que costava uns 50 €, em va caure l'ànima als peus. Però Raffaella va tenir una magnífica idea: Amazon. En tornar a casa, vam buscar. I vam trobar. Una edició en anglès per només 12 € (despeses d'enviament incloses). Tinc unes ganes de llegir-lo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada