dilluns, 19 de setembre del 2016

Objectius econòmics

Acaba de començar l'any escolàstic i tinc tres objectius econòmics per aquest curs. Tres objectius molt relacionats amb la meua feina vocacional, amb aquesta aspiració de treballar la tela amb les mans.

En primer lloc, necessito una màquina de cosir. Només, així puc fer peces de roba suficientment ràpid perquè cosir sigue una activitat rendible. El pressupost que em proposo és de 150 € (per una primera màquina de cosir amb la qual aprendre, crec que ja està bé). Sembla que hi ha una màquina de la marca Silvercrest, que ven la Lidl per 69 €, que no està mal per començar.



En segon lloc, necessitaria un escànner. Estic començant a fer dibuixos i esboços de roba i necessito l'escànner per desar-los a l'ordinador. I, també, és clar per compartir-los amb vosaltres. Suposo que amb 100 € n'hauria de tenir prou.

Finalment, vull viatjar a Londres amb la meva companya. És un desig que tinc des de fa temps i que no he pogut encara acomplir, una mescla de viatge de treball i de plaer. Puc anar a Londres i no visitar el Fashion and Textile Museum, el Victoria & Albert Museum i Saville Row? És l'objectiu més ambiciós, per a una setmana de viatge crec que necessitaria uns 800-1000 €.

En total, uns 1000-1250 €. Els podré obtenir? Estalviant, treballant, venent el producte de les meves mans... hauria de ser possible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada