dissabte, 24 de setembre del 2016

Revista: Coudre c'est facile

En fullejar la premsa al centre comercial Monoprix, ja fa dies que m'atrau la revista de costura Coudre c'est facile. Dubtava perquè la major part dels models no m'acabaven d'interessar. Avui, finalment, m'he deixat temptar i l'he comprada. M'han acabat de decidir un article sobre com ajustar els motius de les teles estampades i la idea d'analitzar la revista per al bloc. I que ja falta poc per rebre la nòmina.


Coudre c'est facile és una revista bimensual publicada per les éditions de saxe, una empresa editorial de caire familiar especialitzada en treballs creatius. A França la revista costa 6,90 € (un euro més a Espanya) i el número que he comprat (el número 40, de septembre/octubre de 2016) conté 36 models.

La revista es pot fullejar parcialment per internet. Si bé els models d'aquest número no m'acaben de convèncer, en números anteriors hi veig coses interessants. La revista té un aire jove, viu i alegre. De fet, està adreçada a jeunes mamans (joves mamàs) que estan aprenent a cosir. Per això, els models són en gran part per a xiquets i dona. N'hi ha també un bon nombre dedicats a treballs manuals diversos (accessoris, decoració, etc.). I en aquest número fins i tot hi ha un model de jersei per a home.

Com a punt negatiu, no m'agraden les fotos de xiquets amb aquests posats artificials de model. Ja no m'agraden els posats artificials de models adultes, però amb la quitxalla ho trobo encara menys suportable. A més, la revista em sembla una mica cursi.

Com a punt positiu, les instruccions són detallades i estan ben explicades, amb dibuixos i fotos de qualitat. De fet, les explicacions són bastant sintètiques i visuals, sense més text de l'estrictament necessari. Fins i tot si no t'acaben d'agradar els models, el fet de poder veure la construcció de les peces amb tant de detall, ja val la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada